Hisense ogłosił 1 września 2023 r. na targach IFA 2023 w Berlinie, że został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™. To już trzeci turniej UEFA EURO sponsorowany przez Hisense po dwóch udanych edycjach. Firma ma na koncie także udane sponsorowanie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2022™. W ramach umowy Hisense uzyska również prawa sponsoringowe do turniejów kwalifikacyjnych Mistrzostw Europy UEFA w latach 2023-24 i 2025-26, finałów Ligi Narodów UEFA w 2025 r., turnieju UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026.
Marketing sportowy pozostaje kluczowym elementem globalnej strategi rozwojowej i budowania rozpoznawalności marki Hisense na całym świecie. Spółka Hisense niemal dwukrotnie podniosła swoją rozpoznawalność w okresie ostatnich pięciu lat.
Fisher Yu, prezes Hisense Group Holdings Co., Ltd zauważył w trakcie przemowy otwierającej na targach IFA 2023, że Hisense potrafi dotrzeć do konsumentów z całego świata poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych, co jest doskonałym sposobem budowania zaufania do marki. W ramach dalszych działań na rzecz budowania marki, Hisense zapewni fanom z całego świata niespotykane wrażenia z oglądania turnieju UEFA EURO 2024™, dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii podnoszących jakość obrazu.
Podczas tegorocznej edycji targów IFA, Hisense prezentuje swoją kluczową ofertę produktów oraz innowacyjne połączone technologie pod hasłem „Go Tech, and Beyond”, z najnowszymi premierami i usprawnieniami w swoim portfolio.
Poza najnowszymi produktami, pokazywane są także niektóre z technologii Hisense, w tym dotyczące jakości obrazu, VIDAA i ConnectLife. Platforma ULED X wynosi jakość obrazu na niespotykany poziom dzięki ekscytującym innowacjom, takim jak system optyczny Hi-Light, układ Hi-View Engine X i najnowocześniejsze komponenty wyświetlacza ekranowego Obsidian. VIDAA OS podnosi poprzeczkę w dziedzinie streamingu treści, zapewniając niezrównaną jakość z treściami premium i funkcjami najwyższej jakości przy zastosowaniu przystępnego cenowo sprzętu. ConnectLife skupia się na potrzebach użytkowników w zakresie zdrowia, wygody i oszczędzania energii, zapewniając im szeroki zakres scenariuszy i usług, takich jak inteligentna kuchnia, inteligentna energia, inteligentne usługi, inteligentne oczyszczanie powietrza i inteligentna opieka.